گریه ی من یا؟؟؟

خدای من کجاست؟؟؟

بیاین اول خودمون رو پیدا کنیم بعد خدامون رو...

..... دیشب با خدا دعوایم شد ......

 

با هم قهر کردیم .....

فکر کردم دیگر مرا دوست ندارد ......

رفتم گوشه ای نشستم ....

چند قطره اشک ریختم.....

و خوابم برد .....

صبح که بیدار شدم ....

مادرم گفت ...

نمیدانی از دیشب تا صبح چه " بارانی " می آمد ....


نظرات شما عزیزان:

now2015
ساعت17:25---13 مرداد 1392
به وبلاگت سرزدم تو هم هروقت به وبلاگ من سربزن

alireza
ساعت10:06---27 تير 1392
سلام آرمان جان وبت عالیه خوشحال میشم ب منم سر بزنی با تبادل لینکم موافقم مرسی
پاسخ:باشه .. باشه میام سر میزنم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:,

] [ 9:54 ] [ آرمان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه